Orai Vilnius

Upėtakių žvejyba

Visada norėjau pagauti šią karališkos kilmės žuvį. Dėjau jau antra žvejyba iš eilės nepavyksta jos sugundyti, galbūt trūksta įgudžių, profesionalumo. Trumpai papasakosiu mūsų linksmą žvejybą.

Taigi, 7h ryto 3-se pajudėjom iš Kauno į Varėnos apskritį. Tai kone žuvingiausios upėtakių vietos visoje lietuvoje. Upelius įvardinkime X ir Y. Amunicija labai paprasta mano buvo, Mikado ultralight jig'inis kotas iki 11 g užmetimo ir browning firmos ritė, su užviniotu 0,1 pintu valiukum, malams turėjau 1-3 dydžio mepsų ir voblerių pora. Taigi 9 valandą ryto jau buvome susiruoše ir žengėme upelio X link, nuo tiltelio pasiskirstėm į dvi puses, aš ėjau pasroviui, o kiti du kolegos prieš srovę. Na ir ką jūs manot prie gal 4 kliuvinio mano atkarpoje iš 1 metimo užsikabino 0,5kg lydekaitė... Oj smagu traukti buvo, stabdį buvau atleidęs, girdžiu taip sukos, net švilpė, prisukęs stabdį pradėjau traukti, tikėjausi upėtakio neblogo, dėja į viršų iškilo lydekaitė, tačiau nors ji buvo ir nedidelė, emocijos buvo superinės, paleista atgal išsineršti. Ši pirmoji lydekaitė iškarto nuteikė gerai, maniau jog upelis gyvas ir jame tikrai dar bus upėtakių, kuriuos sugundysiiu savo masalais. Dėja laikas ėjo, amunicija mažėjo, kadangi labai daug medžių, kliuvinių, o aš kaip kibimo nematau taip nematau... Vietos rodos superinės, medžių, šakų, sangrūdų, pagilėjimų visko pilna, kur tam upėtakiui slėptis.. Tačiau ne kibimo... Paskambinęs kolega pasakė, jog jie eina prieš srovę, kažkokiais laukais ir pievomis, o upėlyje nėra jokių kliuvinių, nieko kur galėtų buti pasislėpęs upėtakis. Taigi nusprendėm judėti link mašinos. Susitike, apsitarę ir pavalgę nuvažiavom į šalia esantį kanaliuką, vidutinis gylis 40 cm. Ir ką Jūs manot? Vienas iš mūsų ( tikras upėtakininkas ) iš 3 kibimų realizavo 1. Tai buvo 32 cm upėtakis, ilgai nekovęs išsitraukė į krantą. Taipogi dar matėm ir mažesnių upėtakiukų. Kanaliukas nors turėjo gyvasties. Pražvejojome iki 6 vakaro susipakavome ir atgal į Kauną. Oras iki 3 valandų dienos buvo tobulas, saulė švietė, vėjo nesijautė perdaugiausiai, tikrai smgagu buvo. Nuo 3h dienos pradėjo niauktis, linoti. Gamtoje puikiai praleidome laiką ir pagaliau nors pamačiau kaip upelių karaliai atrodo. ketinu daugiau laiko skirti upėtakių žvejybai, tai labai idomi ir specifinė žūklė, kurios rezultatą nulemia žvejo profesionalumas. Tai ne su kokia žvejyba, kur užmeti meškerias ir lauki, čia pastoviai judi, ieškai galimų upėtakių guolių. Apsvarstai iš kur geriau prieiti, kad neišbaidyti, kaip užmesti, ir kaip patraukti. Tikrai labai idomus žuklės būdas. Kas nemėgsta sedėti vienoje vietoje ši žuklė bus kaip tik Jums :)

Štai keletas nuotraukų, daugiau nepadariau, nes telefonas išsikrovė.