taigi planuoju vasara įsigyti varikli benzininį. Pas mane ant valties dokumentų parašyta iki 4 A.G motoriukus galima. Gal ką galit patarti? Ir koks skirtumas ar variklis ilga ar trumpa koja?
Visiems pripučiamiems, išskyrus RIBus eina trumpa koja. Kavitacija dėl kojos ilgio - ne didžiausia problema. Didžiausia - kad ilgesnė koja davus gazo statys laivą stačią. Bus labai sunku išeiti ant gliso.
4Ag ar 5Ag didelės bėdos nebus duosi mažiau gazo ir viskas.Va su koja tai jau bėda.Kovitacinė plokštė ( toks blinas iš metalo virš sraigto ) turi buti 50-60 mm nuo valties dugno.Jai atstumas bus mažesnis siurbs orą , jai didesnis variklis vistis mažesnį greitį..Vadinasi kokia koja parašyta ant valties tokia ir turi but. Jaučiu, kad ant tamstos valties gali but apribotas variklio svoris. Tai rimtas dalikas jai žimiai viršiti svori tai galima sugadinti valties trancą.( lentą kur tvirtinasi varikliai ) Nors tokios galios variklių svariai mažai skiriasi.4Ag dvėjų taktų variklis sveria apie 20 kg,o 5 Ag keturių taktų 28 kg (Honda).Tamstai labai tiktu naujos kartos 4 taktų 4 Ag Jamaha variklis ir vežti galima ant kokio nori šono, ekonomiškai ir lengvas 22 kg.
Perskaiciau kruvas infotai visi liaupsina tavaji yamahasa :D o apie mercury kelios neigiamos nuomones visiskai be argumentu :D dabar daug kur ale su akcija 5hp yamahasas 3800lt jei pavyktu bent kiek dar pasideret ir visu neispirks imsiu ir as viena. Bet nujauciu bus nelengva.
Na pirkinys "riebus" tai skubet rinktis nenoriu. Mastyciau ir apie Yamaha taciau jokiu pazinciu "su jais" ner tai permokesiu betkokiu atveju o mercury tureciau gaut uz nebloga kaina plius gaminotas duoda 5m garantija. Wojtec del tu 10% del ismetimo tu isitikines???
matau dar nenusipirkai siaip kai as ieskojau pries pirkima variklio, tai visi forumuose sake kad neimciau suzuki, nepamenu priezasciu, bet ten nestabilus darbas ant mazu apsuku ir ttt