Visiems pripučiamiems, išskyrus RIBus eina trumpa koja. Kavitacija dėl kojos ilgio - ne didžiausia problema. Didžiausia - kad ilgesnė koja davus gazo statys laivą stačią. Bus labai sunku išeiti ant gliso.
4Ag ar 5Ag didelės bėdos nebus duosi mažiau gazo ir viskas.Va su koja tai jau bėda.Kovitacinė plokštė ( toks blinas iš metalo virš sraigto ) turi buti 50-60 mm nuo valties dugno.Jai atstumas bus mažesnis siurbs orą , jai didesnis variklis vistis mažesnį greitį..Vadinasi kokia koja parašyta ant valties tokia ir turi but. Jaučiu, kad ant tamstos valties gali but apribotas variklio svoris. Tai rimtas dalikas jai žimiai viršiti svori tai galima sugadinti valties trancą.( lentą kur tvirtinasi varikliai ) Nors tokios galios variklių svariai mažai skiriasi.4Ag dvėjų taktų variklis sveria apie 20 kg,o 5 Ag keturių taktų 28 kg (Honda).Tamstai labai tiktu naujos kartos 4 taktų 4 Ag Jamaha variklis ir vežti galima ant kokio nori šono, ekonomiškai ir lengvas 22 kg.